fbpx

Oferta

Sale konferencyjne

Każda sala jest wyjątkowa i charakteryzuje się innymi cechami oraz możliwościami. W zależności od układu miejsc i ilości osób biorących udział w konferencji proponujemy Państwu następujące sale:


SALA HERBOWA


Sala Herbowa to pomieszczenie, które przeznaczone jest dla grup konferencyjnych, których liczebność w układzie teatralnym wynosi maksymalnie 45 osób lub 26 osób w układzie typu podkowa.  Sala Herbowa za czasów hrabiowskich stanowiła miejsce spotkań arystokracji.


 


SALA HRABIOWSKA


Sala Hrabiowska to kameralne pomieszczenie, które doskonale sprawdzi się przy mniejszych grupach konferencyjnych, których liczebność w układzie teatralnym wynosi maksymalnie 35 osób lub 25 w układzie typu podkowa.


 


SALA MYŚLIWSKA


Sala Myśliwska niegdyś stanowiła miejsce w którym wydawane były wielkie uczty hrabiowskie. Dziś oddajemy to wyjątkowe miejsce w ręce grup konferencyjnych, których liczebność wynosi maksymalnie 80 osób w układzie teatralnym.


 


SALA DREWNIANA


Stylowa sala, która przeznaczona jest dla najmniejszych grup konferencyjnych. Jej kameralny, a jednocześnie elegancki charakter sprawia, że szkolenie na długo zapadnie w pamięci uczestników.


 


SALA BIAŁA


Pomieszczenie usytuowane na parterze zamku. Oryginalne stylowe wyposażenie z pewnością uświetni i podniesie rangę każdego spotkania biznesowego. Sala w układzie teatralnym jest w stanie pomieścić 40 osób, zaś w układzie typu podkowa 22 osoby.


 

 


GALERIA ZAMKOWA


Galeria Zamkowa przeznaczona jest dla największych grup konferencyjnych. Sala jest w stanie pomieścić 150 osób w układzie teatralnym.  Galeria niegdyś pełniła również rolę Sali Balowej. Sala do dziś zachowała swoją wszechstronność ponieważ jest przystosowane również do wystawiania sztuki (przedstawienie teatralne, koncerty, wystawy obrazów etc.).


 

 


SALA POD BASZTĄ


Sala Pod Basztą mieści się w podziemiach zamku. Jest ona przeznaczona dla grupy konferencyjnej których liczebność nie przekracza 70 osób (układ teatralny).  Przez wzgląd na usytuowanie sali, każde spotkanie jest owiane pewną wyjątkową nutą tajemniczości obiektu.


 


Atrakcje dodatkowe

Oferujemy szereg atrakcji dodatkowych, które uatrakcyjnią pobyt grupy na konferencji czy szkoleniu.

 Pobierz ofertę atrakcji dodatkowych 


Rezerwacje i informacje:

Łukasz Kosiński   |   ☏ +48 793 791 449   |    lukasz@mosznazamek.pl

 

Najczęściej zadawane pytania

Indywidualna wycena konferencji dokonywana jest na podstawie przesłanej agendy pobytu i przesyłana do klienta w formie oficjalnej oferty.

Z uwagi na organizację wielu imprez, wydarzeń ect. termin uzgadniany jest indywidualnie z konsultantem wskazanym w zakładce ‘’kontakt” w dziale ‘’Organizacja konferencji, imprez, wesel’’.

W celu potwierdzenia rezerwacji prosimy o wpłatę zaliczki, która wynosi 30% całkowitego wyliczenia ofertowego. Zaliczkę należy opłacić wciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania oferty. Jeśli zaliczka w podanym czasie nie zaksięguje się na rachunku bankowym spółki, oferta oraz zawarte w niej ustalenia tracą ważność.

Rezerwację dokonują osoby wskazane w zakładce „kontakt” w dziale ‘’Organizacja konferencji, imprez, wesel’’. W calu zachowania ciągłości ustaleń prosimy o kontakt z osobą dokonującą rezerwacji.

Wpłata zaliczki w terminie jest wymaganym warunkiem. Jest to jedyna forma za pośrednictwem, której potwierdzane są rezerwacje. W razie rezygnacji zaliczka nie podlega zwrotowi.

W zależności od maksymalnej ilości uczestników dopasowywana jest do wymagań klienta jedna z kilku reprezentacyjnych komnat znajdujących się w zamku. Specyfikacja i zdjęcia komnat wraz z możliwymi układami jest dostępna w zakładce „Oferta” > ”Sale Konferencyjne”.

W przypadku wystawienia wszelkich materiałów promocyjnych oraz stoisk na terenie zamku i parku, wymagana jest wcześniejsza konsultacja.

Ze względu na zabytkowy charter pomieszczeń nie ingerujemy w wystrój ścian, okien, sufitu oraz strukturę zabytkowych elementów.

Spotkanie możliwe tylko po wcześniejszym umówieniu terminu i godziny z osobami zajmującymi się organizacją konferencji.

Menu prosimy potwierdzić mailowo lub podczas spotkania z pracownikiem zamku na miesiąc przed planowaną konferencją. Ilość osób prosimy potwierdzić do dwóch tygodni przed rozpoczęciem konferencji. Jeśli potwierdzona ilość osób będzie większa od ilości jaką może zmieścić sala, zastrzegamy sobie odmówienie możliwości organizacji konferencji. Do dwóch tygodni przed przyjazdem prosimy o przesłanie wypełnionego zestawienia pokoi na podstawie, którego recepcja prowadzić będzie zakwaterowanie.

W skład ceny wynajmu sali wchodzi: rzutnik (złącze DHMI i VGA), ekran oraz flipchart. Zapewniamy również przygotowanie układ stołów i krzeseł według dostępnych możliwości i wcześniejszych ustaleń. Moszna Zamek nie zapewnia osoby obsługującej sprzęt multimedialny.

Dysponujemy około 30 miejscami parkingowymi usytuowanymi tuż przy wejściu do recepcji. Parkingi są przeznaczone dla gości hotelowych. Dostępność jest w dużej mierze uzależniona od terminu rezerwacji konferencji. Parking jest niedostępny dla autobusów.

Proponujemy Zwiedzanie Zamku z Przewodnikiem lub Zwiedzanie Ekstremalne. Usługi wymagają wcześniejszej rezerwacji daty, godziny oraz ilości osób.

Oferujemy szereg innych atrakcji, które w formie katalogu zostały udostępnione w zakładce ‘’Oferta’’ > ‘’Sale Konferencyjne”

Żadna z komnat przeznaczonych na organizację konferencji nie jest klimatyzowana

Standardowe wyposażenie pokoi nie obejmuje system klimatyzacyjny

Rabat udzielony jest tylko w przypadku stałej współpracy. Rabat w takim przypadku jest również uzależniona od wielkości zamówienia.

W zależności od terminu, ilości osób oraz dostępności sali jest możliwość organizacji takiej imprezy w Restauracji. Muzyka i taniec możliwy tylko w przypadku wynajęcia Dj’a. Możliwości oraz dodatkowe koszty z tym związane pozostają do indywidualnych ustaleń z pracownikiem zamku.

Szczegółowa struktura pokoi przesyłana jest klientowi wraz z ofertą. Dysonujemy łącznie 44 pokojami (118 miejsc noclegowych). Doba noclegowa rozpoczyna się o 14:00, a kończy o 11:00.

Skrócona specyfikacja pokoi:

  • 5 Apartamentów z łazienką
  • 14 pokoi dwuosobowych z łazienką
  • 2 pokoje czteroosobowe ze wspólną łazienką w układzie typu studio
  • 6 pokoi jednoosobowych z łazienką
  • 4 pokoje dwuosobowe z prywatnymi łazienkami na korytarzu
  • 13 pokoi wieloosobowych tzw. turystycznych ze wspólnymi łazienkami na korytarzu.

Faktura końcowa wystawiana jest w momencie, gdy znane są wszystkie koszty organizacji konferencji. Rozliczenie końcowe następuje po rozmowie organizatora konferencji z pracownikiem zamku w dniu wymeldowania. Płatność można uregulować na recepcji. Akceptujemy płatność gotówką kartą lub przelewem (termin płatności 5 dni roboczych).

Godzina rozpoczęcia i zakończenia imprezy jest ustalana wraz z potwierdzeniem menu. Imprezy Restauracja obsługuje do godziny 23:00 – każda kolejna rozpoczęta godzina ponad założoną – 80 zł/godz.

Zamek dysponuje Salą Bilardową, której dostępność może być ograniczona w zależności od obłożenia.

Zestawienie okolicznych atrakcji jest dostępne na nasze stronie w zakładce ‘’Zwiedzanie” > „Atrakcje Okolicy”

W ofercie uwzględnione jest zestawienie usług z wyszczególnieniem cen jednostkowych brutto. Oferta również zawiera szczegółowy opis usług z podaniem daty i godziny ich realizacji. W podsumowaniu określone są dodatkowe informacje lub uwagi takie jak: data ważności oferty i termin wpłaty zaliczki.

W ramach oferty przesyłane są również załączniki:
-pełna struktura pokoi dostępnych w dniu wysłania oferty
-opcjonalnie karta z winami
-opcjonalnie dodatkowe zdjęcia lub katalogi oraz linki

Pobyty jesienne - zarezerwuj nocleg

Zabawa Andrzejkowa - 26 i 27 listopada 2021 r.

Wieczór muzyczny - 23.10.2021 r.

ROYAL TANGO WORLD CHALLENGE 05-07.11.2021 r.

Rezerwuj nocleg
do góry