Każda sala jest wyjątkowa i charakteryzuje się innymi cechami oraz możliwościami. W zależności od układu miejsc i ilości osób biorących udział w konferencji proponujemy Państwu następujące sale:
SALA HERBOWA

Fot. Sala Herbowa
SALA HRABIOWSKA
Fot. Sala Hrabiowska
SALA MYŚLIWSKA

Fot. Sala Myśliwska
SALA BIAŁA

Fot. Sala Biała
GALERIA ZAMKOWA

Fot. Galeria
SALA POD BASZTĄ

Fot. Sala pod basztą
Multimedia Moszna Zamek: ekran, rzutnik, flipchart (szczegóły).
Atrakcje dodatkowe
Oferujemy szereg atrakcji dodatkowych, które uatrakcyjnią pobyt grupy na konferencji czy szkoleniu.
Atrakcje dodatkowe: oferta Teatru Castello
Atrakcje dodatkowe: oferta 5Żywiołów
Rezerwacje i informacje:
Łukasz Kosiński | ☏ +48 793 791 449 | lukasz@mosznazamek.pl
Piotr Kołek | ☏ +48 536 999 751 | piotr@mosznazamek.pl
Najczęściej zadawane pytania
Indywidualna wycena konferencji dokonywana jest na podstawie przesłanej agendy pobytu i przesyłana do klienta w formie oficjalnej oferty.
Z uwagi na organizację wielu imprez, wydarzeń ect. termin uzgadniany jest indywidualnie z konsultantem wskazanym w zakładce ‘’kontakt” w dziale ‘’Organizacja konferencji, imprez, wesel’’.
W celu potwierdzenia rezerwacji prosimy o wpłatę zaliczki, która wynosi 30% całkowitego wyliczenia ofertowego. Zaliczkę należy opłacić wciągu 7 dni roboczych od momentu przesłania oferty. Jeśli zaliczka w podanym czasie nie zaksięguje się na rachunku bankowym spółki, oferta oraz zawarte w niej ustalenia tracą ważność.
Rezerwację dokonują osoby wskazane w zakładce „kontakt” w dziale ‘’Organizacja konferencji, imprez, wesel’’. W calu zachowania ciągłości ustaleń prosimy o kontakt z osobą dokonującą rezerwacji.
Wpłata zaliczki w terminie jest wymaganym warunkiem. Jest to jedyna forma za pośrednictwem, której potwierdzane są rezerwacje. W razie rezygnacji zaliczka nie podlega zwrotowi.
W zależności od maksymalnej ilości uczestników dopasowywana jest do wymagań klienta jedna z kilku reprezentacyjnych komnat znajdujących się w zamku. Specyfikacja i zdjęcia komnat wraz z możliwymi układami jest dostępna w zakładce „Oferta” > ”Sale Konferencyjne”.
W przypadku wystawienia wszelkich materiałów promocyjnych oraz stoisk na terenie zamku i parku, wymagana jest wcześniejsza konsultacja.
Ze względu na zabytkowy charter pomieszczeń nie ingerujemy w wystrój ścian, okien, sufitu oraz strukturę zabytkowych elementów.
Spotkanie możliwe tylko po wcześniejszym umówieniu terminu i godziny z osobami zajmującymi się organizacją konferencji.
Menu prosimy potwierdzić mailowo lub podczas spotkania z pracownikiem zamku na miesiąc przed planowaną konferencją. Ilość osób prosimy potwierdzić do dwóch tygodni przed rozpoczęciem konferencji. Jeśli potwierdzona ilość osób będzie większa od ilości jaką może zmieścić sala, zastrzegamy sobie odmówienie możliwości organizacji konferencji. Do dwóch tygodni przed przyjazdem prosimy o przesłanie wypełnionego zestawienia pokoi na podstawie, którego recepcja prowadzić będzie zakwaterowanie.
W skład ceny wynajmu sali wchodzi: rzutnik (złącze DHMI i VGA), ekran oraz flipchart. Zapewniamy również przygotowanie układ stołów i krzeseł według dostępnych możliwości i wcześniejszych ustaleń. Moszna Zamek nie zapewnia osoby obsługującej sprzęt multimedialny.
Dysponujemy około 30 miejscami parkingowymi usytuowanymi tuż przy wejściu do recepcji. Parkingi są przeznaczone dla gości hotelowych. Dostępność jest w dużej mierze uzależniona od terminu rezerwacji konferencji. Parking jest niedostępny dla autobusów.
Proponujemy Zwiedzanie Zamku z Przewodnikiem lub Zwiedzanie Ekstremalne. Usługi wymagają wcześniejszej rezerwacji daty, godziny oraz ilości osób.
Oferujemy szereg innych atrakcji, które w formie katalogu zostały udostępnione w zakładce ‘’Oferta’’ > ‘’Sale Konferencyjne”
Żadna z komnat przeznaczonych na organizację konferencji nie jest klimatyzowana
Standardowe wyposażenie pokoi nie obejmuje system klimatyzacyjny
Rabat udzielony jest tylko w przypadku stałej współpracy. Rabat w takim przypadku jest również uzależniona od wielkości zamówienia.
W zależności od terminu, ilości osób oraz dostępności sali jest możliwość organizacji takiej imprezy w Restauracji. Muzyka i taniec możliwy tylko w przypadku wynajęcia Dj’a. Możliwości oraz dodatkowe koszty z tym związane pozostają do indywidualnych ustaleń z pracownikiem zamku.
Szczegółowa struktura pokoi przesyłana jest klientowi wraz z ofertą. Dysonujemy łącznie 44 pokojami (118 miejsc noclegowych). Doba noclegowa rozpoczyna się o 14:00, a kończy o 11:00.
Skrócona specyfikacja pokoi:
- 5 Apartamentów z łazienką
- 14 pokoi dwuosobowych z łazienką
- 2 pokoje czteroosobowe ze wspólną łazienką w układzie typu studio
- 6 pokoi jednoosobowych z łazienką
- 4 pokoje dwuosobowe z prywatnymi łazienkami na korytarzu
- 13 pokoi wieloosobowych tzw. turystycznych ze wspólnymi łazienkami na korytarzu.
Faktura końcowa wystawiana jest w momencie, gdy znane są wszystkie koszty organizacji konferencji. Rozliczenie końcowe następuje po rozmowie organizatora konferencji z pracownikiem zamku w dniu wymeldowania. Płatność można uregulować na recepcji. Akceptujemy płatność gotówką kartą lub przelewem (termin płatności 5 dni roboczych).
Godzina rozpoczęcia i zakończenia imprezy jest ustalana wraz z potwierdzeniem menu. Imprezy Restauracja obsługuje do godziny 23:00 – każda kolejna rozpoczęta godzina ponad założoną – 80 zł/godz.
Zamek dysponuje Salą Bilardową, której dostępność może być ograniczona w zależności od obłożenia.
Zestawienie okolicznych atrakcji jest dostępne na nasze stronie w zakładce ‘’Zwiedzanie” > „Atrakcje Okolicy”
W ofercie uwzględnione jest zestawienie usług z wyszczególnieniem cen jednostkowych brutto. Oferta również zawiera szczegółowy opis usług z podaniem daty i godziny ich realizacji. W podsumowaniu określone są dodatkowe informacje lub uwagi takie jak: data ważności oferty i termin wpłaty zaliczki.
W ramach oferty przesyłane są również załączniki:
-pełna struktura pokoi dostępnych w dniu wysłania oferty
-opcjonalnie karta z winami
-opcjonalnie dodatkowe zdjęcia lub katalogi oraz linki